El nostre servei s’estructura en els següents àmbits d’actuació :
– Direcció i Estratègia: treball conjunt amb la Direcció, col·laborant en l'assessorament estratègic i la implantació en l'organització.
– Les finances, assessorament en la optimització dels recursos financers, tant en la seva obtenció com en la seva gestió. Anàlisi i optimització de totes les despeses, i recerca de finançament.
– Organització i Processos: disseny i implantació de la gestió per processos, implementant millores en tots els àmbits de l'organització. Anàlisi i optimització dels processos operatius(producció, logística, distribució, persones).
– Màrqueting i vendes : ajudem a definir els millors canals de comunicació, distribució i venda dels seus productes i serveis. L'acompanyem en les seves relacions amb els clients, establint els objectius i organitzant la gestió de seguiment i control.
– Àmbit de Recursos Humans : QCI: implantació d'eines de control per donar suport a la gestió de l'organització, i anàlisi de les diferències entre organigrama jeràrquic i funcional.
– Compliance: El nostre programa de implementació del “compliment normatiu” parteix de l’anàlisi de les característiques específiques de l'organització i d'aquesta manera aconsellar sobre la millor forma d'organitzar el programa de compliment, elaborant el model adequat de sistema de prevenció de riscos penals.
Atenció comercial: numis@numis.cat
Gestions i administració: gestio@numis.cat
Telèfon: 678 757 689
C/Bisbe Morgades, 45-B despatx 3
08500 VIC
Telèfon: 696 434 296
C/Mallorca 314, 1º 2ª - B
08037 BARCELONA